منتدى حياتى


    علي رأي المثل‏

    شاطر

    body85

    المساهمات : 13
    تاريخ التسجيل : 05/01/2010

    علي رأي المثل‏

    مُساهمة  body85 في السبت يناير 09, 2010 12:35 am

    ضربوا الأعور علي عينه........قال آآآآآآآآآآآآآآآآي ياعيني والله لأكتب فيكوا بلاغ ياولاد الكلب
    قال ياباني في غير ملكك...............البلدية هتخرب بيتك
    إن كنتوا نسيتوا اللي جرا............يبقي أكيد عندكوا زهيمر
    قال يا قاعدين ..............هتشربوا حاجة ولا تقوموا تمشوا
    اجري يابن آدم جري الوحوش.......وخلي بالك السرعة مراقبة بالرادار
    ان غاب القط...............................شطبوا عليه في الدفتر
    اكفي القدر علي فمها........بس اوعي صاحب المطعم يشوفك
    ياواخد القرد علي ماله............جنينة الحيوانات بلغت عنك
    ودنك منين ياجحا..........أصل أنا عايز أشتري واحدة زيها
    اللي معاه قرش محيره......يخبيه لأن فيه كبسة


    كبير طول عمرك ياميزو

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس نوفمبر 15, 2018 5:25 pm